Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: European Coaches in Britain

  • Formatas: 96 pages
  • Išleidimo metai: 15-Nov-2024
  • Leidėjas: Amberley Publishing
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781398118461
  • Formatas: 96 pages
  • Išleidimo metai: 15-Nov-2024
  • Leidėjas: Amberley Publishing
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781398118461

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Nowadays, the European coach market is dominated by a few manufacturers whose products are sold throughout the continent and beyond. It wasn’t always like this. From the end of the Second World War until the late 1960s, virtually all buses and coaches bought by British operators were British made. Until the 1960s, it was rare for European coaches to enter Britain. However, the introduction of Roll-on, Roll-off car ferries changed all that, and later the opening of the Channel Tunnel offered another rail-based route from the Continent to Britain.Lavishly illustrated throughout, this book looks at European-owned tourist coaches visiting Britain from 1970s onwards; British and European-owned coaches on scheduled international services; and the early days of European chassis or bodywork with British operators.