neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
Part I: Expecting More from Experiential Learning
1. A Case for Project Challenges
2. Activating the Sustainable Development Goals (SDGs)
3. Community-Based Partners
4. Mentors, Teachers, and Content Experts
Part II: A Scalable Model
5. Creating a Project Portal
6. PEARL Engagement Framework
7. Leveraging Digital Badges
8. Curricular Versatility
Part III: Partners, Projects, and Students
9. Empowering Women Farmers in Uganda
10. Addressing Vulnerability with Community Technologies in Tanzania
11. Youth Engagement in Nakivale Refugee Settlement, Uganda
12. Transforming Basic Education in Enugu Nigeria
13. Featured Partners and their Engagement with the SDGs
Part IV: Synergies and Broader Impacts
14. STEM Education and Global Climate Change
15. Geospatial Technologies and Open Science
16. NASA Globe and the Sustainable Development Goals
17. Ecorestoration and Regenerative Agriculture
Epilogue: Putting our Partners on the Map
Appendix: Featured Technology-Supported Tools and Resources