Atnaujinkite slapukų nuostatas
  • Formatas: 144 pages
  • Išleidimo metai: 04-Aug-2016
  • Leidėjas: Routledge
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9780203825327

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

The second edition of this text shows how play and literacy can combine to help young children develop a more complete understanding of writing, as well as literacy more generally. In addition to discussing the implications of the new Guidance for the Foundation Stage, the authors use more recent research to extend the discussion of how and why play and literacy work together so powerfully, and provide further advice on planning and developing effective experiences. Early years practitioners should find that this book helps them to focus on the development of literacy knowledge and skills.

Recenzijos

Praise for the First Edition

"This book will gladden the hearts of many early years teachers who believe that good, sound learning is gained through play; a word much used but not always taken seriously by those who do not teach young children.This is an excellent book for teachers and student teachers, combining practical information with humor about play and its effects on children's writing.." -- Education Review

Chapter 1: Play and writing: An Overview;
Chapter 2: Play, writing and Composition;
Chapter 3: Writing as Spontaneous Event in Play;
Chapter 4: Play, Literacy and Events;
Chapter 5: A Case Study: The Garage;
Chapter 6: Conclusion; References
Nigel Hall, Anne Robinson