Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Facing Up to Radical Change in Universities and Colleges

  • Formatas: 192 pages
  • Serija: SEDA Series
  • Išleidimo metai: 06-Dec-2012
  • Leidėjas: Routledge
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781136354717
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: 192 pages
  • Serija: SEDA Series
  • Išleidimo metai: 06-Dec-2012
  • Leidėjas: Routledge
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781136354717
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

This text explores how academics face up to radical changes in the learning environment. With the implementation of new technologies to support teaching and learning there is a need for more strategic approaches to teaching and learning.
Chapter 1 Changing Universities, Gail Thompson; Using Technology to
Support Teaching and Learning;
Chapter 2 Assessing Attitudes to Electronic
Lectures, Philip Barker;
Chapter 3 Teaching and Learning Technology, Wendy
Hall, Su White;
Chapter 4 Using Computer-Mediated Communication to Develop
Supervisory Skills, Gerard Prendergast;
Chapter 5 Technology in Education to
Technology of Education, Ray McAleese; Developing Strategies and Policies for
Changing Universities;
Chapter 6 Developing Strategies and Policies for
Changing Universities, Dary Erwin;
Chapter 7 QILT, Mike Laycock;
Chapter 8
Splitting the Atom of Education, Alastair Pearce;
Chapter 9 Developing HE
Staff to Appreciate the Needs of Flexible Learning Access Students
Developing Flexible Learning Access Students to Appreciate the Needs of HE,
Sally Anderson, Fred Percival;
Chapter 10 Managing to Help Teachers Change,
Barry Jackson; Responding to Changes in the Student Body;
Chapter 11
Dissertation Supervision, Steve Armstrong;
Chapter 12 The Rise of the
Strategic Student, Pauline E Kneale;
Chapter 13 From Teacher to Facilitator
of Collaborative Enquiry, Lorraine Stefani, David Nicol;
Chapter 14 Issues of
Power and Control, Pete Sayers, Bob Matthew; Staff Development Approaches and
Methods;
Chapter 15 Reducing Stress in Teaching and Learning, Stephen Cox,
Ruth Heames;
Chapter 16 Reinventing Lecturers, Students and Learning
Programmes, Paul Gentle;
Chapter 17 Some Issues Impacting on University
Teaching and Learning, Philip C Candy;
Chapter 18 Facing up to Radical
Changes in Universities and Colleges, Sally Brown;
Steve Armstrong, Gail Thompson, Sally, Brown