Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Faith and Experience in Education: Essays from Quaker perspectives

Contributions by , Edited by , Contributions by , Contributions by , Contributions by , Contributions by , Contributions by , Contributions by , Contributions by , Edited by
  • Formatas: EPUB+DRM
  • Išleidimo metai: 01-May-2018
  • Leidėjas: Trentham Books Ltd
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781858568744
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: EPUB+DRM
  • Išleidimo metai: 01-May-2018
  • Leidėjas: Trentham Books Ltd
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781858568744
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

This book emerges from a deep concern about the direction of educational policy in the last decade and its effects on children, teachers and school leaders. It addresses contemporary educational issues from the perspectives of justice, peace, equality and truth, and is informed by Quaker approaches to these values. It presents a coherent approach to education, including subject teaching, that resonates with the authors' deep integrity in practice and in making sense of education.