Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Fantastic Fauna from China to Crimea: Image-Making in Eurasian Nomadic Societies, 700 BCE-500 CE

  • Formatas: PDF+DRM
  • Išleidimo metai: 05-Mar-2024
  • Leidėjas: Edinburgh University Press
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781399528542
Fantastic Fauna from China to Crimea: Image-Making in Eurasian Nomadic Societies, 700 BCE-500 CE
  • Formatas: PDF+DRM
  • Išleidimo metai: 05-Mar-2024
  • Leidėjas: Edinburgh University Press
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781399528542

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Numerous Iron-Age nomadic alliances flourished along the 5000-mile Eurasian steppe route. From Crimea to the Mongolian grassland, nomadic image-making was rooted in metonymically conveyed zoomorphic designs, creating an alternative ecological reality. The nomadic elite nucleus embraced this elaborate image system to construct collective memory in reluctant, diverse political alliances organised around shared geopolitical goals rather than ethnic ties. Largely known by the term "e;animal style"e;, this zoomorphic visual rhetoric became so ubiquitous across the Eurasian steppe network that it transcended border regions and reached the heartland of sedentary empires like China and Persia. This book shows how a shared fluency in animal-style design became a status-defining symbol and a bonding agent in opportunistic nomadic alliances, and was later adopted by their sedentary neighbours to showcase worldliness and control over the "e;Other"e;. In this study of enormous geographical scope, the author raises broader questions about the place of nomadic societies in the art-historical canon.