neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
Foreword.
1. Introduction to Farming Simulator Modding.
2. Working with Blender.
3. Defining Surface Materials.
4. Preparing Your Hierarchy and Setting Up Pivots.
5. Creating Physics Components and Function Nodes.
6. Setting Up ModDesc-XML and Vehicle-XML.
7. Implementing Vehicle Functions.
8. Animating Your Vehicle.
9. Adding Extra Vehicle Features.
10. Creating Merge Groups.
11. Building Level of Detail (LOD) Meshes.
12. Constructing Hydraulic Hoses.
13. Generating Icons.
14. Tips and Tricks for Testing Your Vehicle In-Game.
15. Publishing Your Mod.
16. Appendix Code/File Examples