Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Film, Architecture and Spatial Imagination

Kitos knygos pagal šią temą:
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Films use architecture as visual shorthand to tell viewers everything they need to know about the characters in a short amount of time. Illustrated by a diverse range of films from different eras and cultures, this book investigates the reciprocity between film and architecture. Using a phenomenological approach, it describes how we, the viewers, can learn how to read architecture and design in film in order to see the many inherent messages. Architecture’s representational capacity contributes to the plausibility or 'reality' possible in film. The book provides an ontological understanding that clarifies and stabilizes the reciprocity of the actual world and a filmic world of illusion and human imagination, thereby shedding light on both film and architecture.

Introduction,
1. German Expressionist Film and Heideggers fourfold,
2.
French Moderne, Modernist Noir, and Moderns as Masters of Reinvention,
3. The
Domestic Front; Hollywood and Postwar Cinema,
4. Swinging Time in London,
5.
Positioning Women in Time and Space,
6. Modernist Utopia; The Spirit of the
Future,
7. Not Thinking but Questioning; Terence Malicks Expressions of
World and Ground,
8. Speeding into the Unfixed Future in Tokyo,
9. Fear and
Trembling; a Study of Why Movies Make us Afraid
Renée Tobe, University of East London, United Kingdom