Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Financing the British Film Industry: Capital, Cash and Quota, 1896-1945

  • Formatas: EPUB+DRM
  • Išleidimo metai: 28-Apr-2025
  • Leidėjas: Edinburgh University Press
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781399540230
Kitos knygos pagal šią temą:
Financing the British Film Industry: Capital, Cash and Quota, 1896-1945
  • Formatas: EPUB+DRM
  • Išleidimo metai: 28-Apr-2025
  • Leidėjas: Edinburgh University Press
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781399540230
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Financing the British Film Industry provides a comprehensive history of the financing of British film production from the origin of the industry until the end of the Second World War. It documents the growth of the film business from a cottage industry to a mature business enterprise. It considers the capitalisation of the industry and analyses the relationships between producers, banks and insurance companies. It charts the fluctuating fortunes of British film-making and the various government-backed initiatives support the production sector. James Chapman argues that the difficulties of the British film industry arose not from the extravagances of individual producers or the collapse of particular companies but from underlying economic and structural weaknesses: that the industry was too reliant on short-term finance and that the domestic market was insufficient to guarantee a profitable return for anything other than a modestly-budgeted film