neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
Part one: Flavor release in Humans 1. Modulation of flavour release and perception by food matrix composition and structure
2. Dynamic methods to link flavor release and flavor perception
3. How amniotic fluid shapes early odor-guided responses to colostrum and milk (and more)
4. In-mouth metabolism of flavour compounds
Part two: Flavor perception, from molecule to receptor and brain integration 5. Taste perception and integration
6. Olfactory function of nasal odorant metabolism
7. Olfactory perception and integration
8. Multimodal integration
9. Brain processing
10. Holistic perception and memorization of flavor
Part three: Flavor perception, preferences and food intake 11. Learning of human flavor preferences
12. Relationships between early flavor/texture exposure, and food acceptability and neophobia
13. Flavor perception and satiation
14. Familiarity, monotony, or variety: The role of flavour complexity in food intake
Part four: Flavor perception and physiological status 15. Metabolic status and olfactory function
16. Taste disorders in disease including COVID
17. Olfactory disorders and consequences
18. Relationship between oral microbiota and flavour perception