Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Formatives Assessment in der Grundschule: Konzept, Einschatzungen der Lehrkrafte und Zusammenhange

  • Formatas: PDF+DRM
  • Išleidimo metai: 07-Jun-2019
  • Leidėjas: Springer VS
  • Kalba: ger
  • ISBN-13: 9783658269210
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: PDF+DRM
  • Išleidimo metai: 07-Jun-2019
  • Leidėjas: Springer VS
  • Kalba: ger
  • ISBN-13: 9783658269210
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Christin Schmidt legt dar, dass formatives Assessment aus Sicht von Grundschullehrkräften gegenwärtig bereits in Ansätzen realisiert wird, insbesondere diagnostische Methoden und Verfahren sowie lernförderliches Feedback jedoch noch unzureichend berücksichtigt werden. Weiterhin zeigen sich Zusammenhänge zwischen formativem Assessment und den konstruktivistischen Überzeugungen der Lehrkräfte sowie zur Differenzierung im Unterricht. Formatives Assessment gilt als vielversprechender neuer Ansatz der lernförderlichen Leistungsbeurteilung und Unterrichtsgestaltung.
Formatives Assessment Begriffsannäherung und theoretische
Einordnung.- Strategien und Praktiken formativen Assessments.- Empirische
Befunde zum formativen Assessment.- Formatives Assessment im Kontext
professioneller Handlungskompetenz.
Christin Schmidt ist wissenschaftliche Mitarbeiterin am Institut für Förderpädagogik an der Universität Leipzig.