Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Foundational Practices of Online Writing Instruction

4.40/5 (10 ratings by Goodreads)
Edited by , Edited by (University of Maryland University College, USA)
  • Formatas: 601 pages
  • Serija: Perspectives on Writing
  • Išleidimo metai: 15-Apr-2015
  • Leidėjas: Parlor Press
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781602356672
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: 601 pages
  • Serija: Perspectives on Writing
  • Išleidimo metai: 15-Apr-2015
  • Leidėjas: Parlor Press
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781602356672
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Foundational Practices in Online Writing Instruction addresses administrators' and instructors' questions for developing online writing programs and courses. Written by experts in the field, this book uniquely attends to issues of inclusive and accessible online writing instruction in technology-enhanced settings, as well as teaching with mobile technologies and multimodal compositions.
Acknowledgments ix
Preface xi
Webster Newbold
Commonly Used Abbreviations 3(2)
Introduction. A Research History of the CCCC OWI Committee 5(26)
Beth L. Hewett
Kevin Eric DePew
Part 1 An OWI Primer
31(118)
Chapter 1 Grounding Principles of OWI
33(60)
Beth L. Hewett
Chapter 2 Hybrid and Fully Online OWI
93(36)
Jason Snart
Chapter 3 Asynchronous and Synchronous Modalities
129(20)
Connie Snyder Mick
Geoffrey Middlebrook
Part 2 OWI Pedagogy and Administrative Decisions
149(102)
Chapter 4 Teaching the OWI Course
151(32)
Scott Warnock
Chapter 5 Online Writing Labs
183(28)
Diane Martinez
Leslie Olsen
Chapter 6 Administrative Decisions for OWI
211(16)
Deborah Minter
Chapter 7 Contingent Faculty and OWI
227(24)
Mahli Mechenbier
Part 3 Practicing Inclusivity in OWI
251(96)
Chapter 8 Physical and Learning Disabilities in OWI
253(38)
Sushil K. Oswal
Chapter 9 Multilingual Writers and OWI
291(18)
Susan K. Miller-Cochran
Chapter 10 Nontraditional Student Access to OWI
309(38)
Michael W. Gos
Part 4 Faculty and Student Preparation for OWI
347(122)
Chapter 11 Faculty Preparation for OWI
349(40)
Lee-Ann Kastman Breuch
Chapter 12 Faculty Professionalization for OWI
389(22)
Rich Rice
Chapter 13 Preparing Students for OWI
411(28)
Lisa Meloncon
Heidi Harris
Chapter 14 Preparing for the Rhetoricity of OWI
439(30)
Kevin Eric DePew
Part 5 New Directions in OWI
469(96)
Chapter 15 Teaching Multimodal Assignments in OWI Contexts
471(22)
Kristine L. Blair
Chapter 16 OWI on the Go
493(24)
Rochelle Rodrigo
Chapter 17 OWI Research Considerations
517(30)
Christa Ehmann
Beth L. Hewett
Chapter 18 The Future of OWI
547(18)
Beth L. Hewett
Scott Warnock
Author Biographies 565(8)
Index 573