Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Foundations of Data Science for Students in Grades K-12: Proceedings of a Workshop

  • Formatas: 152 pages
  • Išleidimo metai: 20-Apr-2023
  • Leidėjas: National Academies Press
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9780309698184
  • Formatas: 152 pages
  • Išleidimo metai: 20-Apr-2023
  • Leidėjas: National Academies Press
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9780309698184

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

On September 13 and 14, 2022, the Board on Science Education at the National Academies of Sciences, Engineering, and Medicine held a workshop entitled Foundations of Data Science for Students in Grades K12. Speakers and participants explored the rapidly growing field of K-12 data science education, by surveying the current landscape, surfacing what is known, and identifying what is needed to support student learning, develop curriculum and tools, and prepare educators. To support these conversations, four papers were commissioned and discussed during the workshop. This publication summarizes the presentations and discussion of the workshop.

Table of Contents



Front Matter 1 Introduction 2 Vision for K12 Data Science Education and Outcomes 3 Current Landscape of Data Science Education 4 Supporting Implementation: Tools, Resources, and Teacher Preparation 5 Looking Forward References Appendix A: Workshop Agenda Appendix B: Biographies of Committee Members and Presenters Appendix C: Submitted Cases