Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Fourier Series and Transforms

(University of Cambridge, UK)
  • Formatas: 88 pages
  • Išleidimo metai: 16-Sep-2019
  • Leidėjas: CRC Press
  • ISBN-13: 9781000673371
  • Formatas: 88 pages
  • Išleidimo metai: 16-Sep-2019
  • Leidėjas: CRC Press
  • ISBN-13: 9781000673371

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

This book helps in giving a qualitative feel for the properties of Fourier series and Fourier transforms by using the illustrative powers of computer graphics. It is useful for wide variety of students as it focuses on qualitative aspects and the flexibility with regard to program modification.
Preface -- Introduction -- Part 1 Sampling and Resolution -- Part 2
Periodic Functions, Harmonics and Fourier Series -- Part 3 Fourier Transforms
-- Appendix 1 The f f t Algorithm -- Appendix 2 Proof of the d f t Inverse
Relations -- Appendix 3 Program Outlines -- Program Users Notes Apple Pascal
Version -- Program Users Notes BBC Basic Version -- Index.
Robert Hording read mathematics at St John's College. Cambridge, and went on to complete his PhD in plasma physics. Before doing so, he become involved with the CATAM project (Computer-Aided Teaching of Mathematics) which was being started by the Department of Applied Mathematics and Theoretical Physics, at Cambridge. His strong interest in the use of a computational approach in learning mathematics resulted in his appointment, in 1971, as Senior Assistant in Research at DAMTP with responsibility for managing and researching the CATAM project. In 1975 he became Assistant Director of Research.