neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
About the author vii
Introduction ix
1 What you need to know about the theory of REBT to get started 1
2 What you need to know about the practice of REBT to get started 23
3 Teaching the ABCs of REBT 39
4 Distinguishing between healthy and unhealthy negative emotions 53
5 Being specific in the assessment process 71
6 Assessing C 75
7 Assessing A 83
8 Assessing B 87
9 Assessing meta-emotional problems 95
10 Goal-setting 101
11 Eliciting your client's commitment to change 113
12 Preparing your client and yourself to examine their attitudes 123
13 Helping your clients to examine their attitudes 127
14 Helping your clients to strengthen their conviction in their flexible/non-extreme attitudes 141
15 Negotiating homework assignments 153
16 Reviewing homework assignments 173
17 Dealing with your clients' misconceptions of REBT theory and practice 183
18 Using REBT in a single-session therapy format 193
19 An example of an REBT-based single session 207
Appendix I: Homework skills monitoring form 219
Appendix II: Possible reasons for not completing self-help assignments 223
Appendix III: Training in REBT 225
References 227
Index 229