Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Future of Teacher Education

Edited by
  • Formatas: 190 pages
  • Serija: Routledge Revivals
  • Išleidimo metai: 31-Jul-2024
  • Leidėjas: Routledge
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781040050446
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: 190 pages
  • Serija: Routledge Revivals
  • Išleidimo metai: 31-Jul-2024
  • Leidėjas: Routledge
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781040050446
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

First Published in 1971, The Future of Teacher Education is intended as a contribution to the debate about future developments in teacher education. This is a must read for scholars and researchers of education.



First Published in 1971, The Future of Teacher Education is intended as a contribution to the debate about future developments in teacher education. Criticism of teacher education is no new thing, but it has certainly risen to a crescendo, culminating in demands from various quarters for some kind of national enquiry. This book discusses topics like broader role for colleges of education; objectives and structure of the college curriculum; study of education in colleges; main subject courses; organization and supervision of school practice; alternative forms of training within the university; and in- service education for teachers. This is a must read for scholars and researchers of education.

Introduction 1. A Broader Role for Colleges of Education 2. The Colleges: Prospects and Possibilities 3. The Objectives and Structure of the College Curriculum 4. The Study of Education in Colleges. Harking Back! 5. Main Subject Courses 6. The Organization and Supervision of School Practice 7. Alternative Forms of Training Within the University 8. In- Service Education for Teachers 9. The Structure of Teacher Education

J. W. Tibble