neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
Part I: Introduction to Games Teaching, 1. Meaningful Learning Experiences in Teaching Small Sided Games,
2. Designing Rich Learning Environments,
3. Game Balance Analysis,
4. Merging Digital Technology with Game Pedagogy,
5. Reading Guide for
Chapters 6-13, Part II: Invasion Games (Passing to Score Versus Intercepting), 6. Soccer,
7. Handball,
8. Basketball,
9. Rugby, Part III: Net and Wall Games (Placing in Versus Returning), 10. Volleyball,
11. Badminton, Part IV: Striking and Fielding Games (Staying in Versus Forcing Out), 12. Soccer,
13. Cricket