neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
Introduction
Part I Game Design Basics
Chapter 01 The Role of the Game Designer
Chapter 02 The Structure of Games
Chapter 03 Working with Formal Elements
Chapter 04 Working with Dramatic Elements
Chapter 05 Working with System Dynamics
Part II Designing a Game
Chapter 06 Ideation
Chapter 07 Prototyping
Chapter 08 Digital Prototyping
Chapter 09 Playtesting
Chapter 10 Functionality, Completeness, and Balance
Chapter 11 Fun and Accessibility
Part III Working as a Game Designer
Chapter 12 Team Structures
Chapter 13 Stages and Methods of Development
Chapter 14 Communicating Your Designs
Chapter 15 Understanding the New Game Industry
Chapter 16 Selling Yourself and Your Ideas to the Game Industry