Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Gender and STEM: The Indian Context

  • Formatas: 214 pages
  • Išleidimo metai: 27-Feb-2025
  • Leidėjas: Taylor & Francis
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781040314692
  • Formatas: 214 pages
  • Išleidimo metai: 27-Feb-2025
  • Leidėjas: Taylor & Francis
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781040314692

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

This book studies the prevalence of gender inequalities in the domains of science, technology, engineering, and mathematics (STEM) in India. It explores the paradox of an increasing number of women pursuing higher education in STEM fields while a relatively low percentage enter the job market. The book analyzes the factors that contribute to the loss of potential contributions from women in science. It underscores the need to understand the construction of masculinity and femininity, as well as male privilege and female disadvantage and how these concepts are associated with STEM.Lucid, topical, and rich in empirical data, this book will be indispensable for scholars and researchers of women's studies, gender studies, sociology of science, science and technology studies, political studies and public policy. It will also be useful to policymakers, organizations, and professionals working in the STEM fields.