Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Geneses of Postmodern Art: Technology As Iconology

(Alma Mater Europaea Institutum Studiorum Humanitatis)

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Postmodernism in the visual arts is not just another "ism." It emerged in the 1960s as a transformation of artistic creativity inspired by Duchamp’s idea that some artworks can originate as technological products. This idea became influential because of a widespread naturalization of technology, i.e., the experience of technology as something lived in as well as used. Postmodern art embodies this attitude, and, through it, takes the conditions of artistic creativity to logical limits. To show this, Paul Crowther investigates a range of contexts, including eclecticism, Paolozzi’s Wittgenstein-inspired works, versions of the sublime, and deconstructive tendencies in art and philosophy.

List of Plates
vi
List of Figures
vii
Acknowledgments viii
Introduction: Technology As Iconology 1(9)
1 Contingent Objects, Permanent Eclecticism
10(19)
2 The Eclectic Range of Postmodern Art
29(23)
3 Space, Power, and Complexity: The Modern and Postmodern Sublimes
52(23)
4 Deconstruction in Art and Philosophy
75(25)
5 Subconscious Circuitry: Paolozzi's Wittgenstein and the Signs of Postmodernism
100(38)
6 Post-Postmodernism?
138(12)
Bibliography 150(5)
Index 155
Paul Crowther is Professor of Philosophy at Alma Mater Europaea Institutum Studiorum Humanitatis in Slovenia.