Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Geography 11 - 16 (1995): Rekindling Good Practice

  • Formatas: 254 pages
  • Serija: Routledge Revivals
  • Išleidimo metai: 03-Sep-2018
  • Leidėjas: Routledge
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781351032681
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: 254 pages
  • Serija: Routledge Revivals
  • Išleidimo metai: 03-Sep-2018
  • Leidėjas: Routledge
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781351032681
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Published in 1995, this book seeks to show how geography teachers can meet the requirements of the National Curriculum at Key Stages 3 and 4 without abandoning principles of good practice. It considers geographical education in the contexts of geography itself, society and education. Deriving principles of good practice from these contexts, the author gives guidance on how to produce case studies (or curriculum units) that both reflect these principles and respond to the requirements of the National Curriculum following the Dearing Revised Order.

Acknowledgements iv
Series Editor's Foreword v
Preface vii
1 Introduction: Theory, Practice and Educational Aims
1(11)
Section A GEOGRAPHY AND GEOGRAPHICAL EDUCATION
12(47)
2 The Changing Nature of Geography
12(16)
3 Continuity and Change in Geographical Education
28(14)
4 Perspectives on Geography and Curriculum Integration
42(17)
Section B GEOGRAPHY AND EDUCATION
59(60)
5 Curriculum Theory and Geography
59(19)
6 Teaching and Learning Geography
78(21)
7 Assessment, Testing and Examinations
99(20)
Section C GEOGRAPHY AND SOCIAL EDUCATION
119(35)
8 Geographical Education and Social Stereotyping
119(18)
9 The Values and Attitudes Dimension: Issues-based Geography
137(17)
Section D NATIONAL CURRICULUM PLANNING IN GEOGRAPHY
154(62)
10 National Curriculum Geography in its Cross-curricular Context
154(13)
11 Geography in the National Curriculum
167(14)
12 National Curriculum Planning at Key Stage 3
181(14)
13 W(h)ither Geography 14--16?
195(11)
Conclusion
206(1)
14 Approaching the Millennium
206(10)
References 216(11)
Index 227
Bill Marsden