Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Geomarketing et geolocalisation

  • Formatas: 268 pages
  • Išleidimo metai: 01-Oct-2019
  • Leidėjas: Hermes Science Publishing Ltd
  • ISBN-13: 9781784066437
Geomarketing et geolocalisation
  • Formatas: 268 pages
  • Išleidimo metai: 01-Oct-2019
  • Leidėjas: Hermes Science Publishing Ltd
  • ISBN-13: 9781784066437

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Geomarketing et geolocalisation expose les principaux concepts, methodes et strategies qui permettent de mettre en oeuvre un marketing prenant en compte l'espace. Il insiste sur l'interet de la cartographie dans la prise de decisions marketing et s'efforce de demontrer l'importance d'une vision plus spatialisee de ces decisions afin de repondre au mieux aux realites des marches, qu'ils soient locaux ou internationaux.Cet ouvrage presente les principaux concepts et techniques du geomarketing et les connaissances en matiere de comportement spatial des consommateurs hors du point de vente et en magasin. Il expose l'idee d'un A mix geomarketing A qui spatialise les innovations de produit, le merchandising, le prix et les divers aspects de la promotion. Il definit egalement un veritable georetailing et developpe le concept de marketing mobile fonde sur les techniques de geolocalisation.