Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: The gifted child in the regular classroom

  • Formatas: EPUB+DRM
  • Išleidimo metai: 13-Feb-2025
  • Leidėjas: Arabookverse Ltd
  • Kalba: ara
  • ISBN-13: 9789779910789
Kitos knygos pagal šią temą:
The gifted child in the regular classroom
  • Formatas: EPUB+DRM
  • Išleidimo metai: 13-Feb-2025
  • Leidėjas: Arabookverse Ltd
  • Kalba: ara
  • ISBN-13: 9789779910789
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

The gifted child represents a real human wealth for society. Therefore, it is important to discover gifted people in various scientific fields, work to refine their talents and ideas, and identify aspects of their excellence, and then work to determine the best possible means to invest in their excellence, to achieve their personal interests as well as the public interest. Gifted children are safe bridges that transport their societies to the future. This is why developed countries attach great importance to discovering gifted people and developing their talents. One of the famous early books in this field, and it can be considered one of the most important classics of this branch of education and psychology, is the book "The Gifted Child in the Regular Classroom" written by the American psychological and educational expert, "Marianne Schiffel." This book, whose first edition was published in New York in 1953, is based on field studies conducted under the supervision of the author, who was at that time a professor at Columbia University in America. That is, in her book, she relied on dual experience from both theoretical and practical aspects