neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
List of Illustrations
Notes on Contributors
Acknowledgements
Introduction to the Series, Simon Shepherd (Royal Central School of Speech and Drama, UK)
Introduction to Volume 2, David Barnett (University of York, UK)
Vsevolod Meyerhold
1. Educating the Director: Meyerhold's Pedagogy for a Theatre of Conventions, Bryan Brown and Olya Petrakova (University of Exeter, UK)
2. Directing Theatrical Space: Meyerhold's Reconstruction of the Theatre, Amy Skinner (University of Hull, UK)
Erwin Piscator
3. Erwin Piscator: Staging Politics in the Weimar Republic, Minou Arjomand (University of Texas at Austin, USA)
4. Moving Theatre Back to the Spotlight: Erwin Piscator's Later Stage Work, Klaus Wannemacher (freelance writer, Germany)
Bertolt Brecht
5. Brecht as Corrector: Directing Away From Conventional Theatre, David Barnett (University of York, UK)
6. Brecht's Perspectives, Then and Now: Class, Gender and the Social Stakes of Performance, Meg Mumford (UNSW Sydney, Australia)
Notes
Bibliography
Index