Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Great Games Need Great Leaders: Multiclassing to Lead Game Development Teams

  • Formatas: 232 pages
  • Išleidimo metai: 30-Aug-2024
  • Leidėjas: CRC Press
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781040106037
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: 232 pages
  • Išleidimo metai: 30-Aug-2024
  • Leidėjas: CRC Press
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781040106037
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

This book brings together the knowledge and perspectives of numerous past and present games industry leaders and practitioners to form a clear picture of how leadership operates in a game development studio. It identifies the ways in which things are changing or can change for the better in the games industry and provides a set of tools for the reader to use in their own professional practice.

Embark on a journey with this book to understand how great leaders help make great games. These leaders embrace change through a broad set of skills intended to empower and nurture the teams they find themselves responsible for. Through the lens of three fantasy roleplaying classes the Warrior, the Bard, and the Cleric readers will understand the wide variety of skills and considerations involved in leading game developers well. The book includes interviews with games industry leaders including: Anna Barham, Dr Raffael Boccamazzo, Branden Buffalo, Jetha Chan, Alayna Cole, Luke Dicken, Amy Louise Doherty, Osama Dorias, Megan Fox, Keith Fuller, Jason Imms, Jonathan Jennings, Dr JC Lau, Jean Leggett, Dr Marija Koprivica Lelianin, Emily MacMahon, Lazar Mesaros, Chima Denzel Ngerem, Damon Reece, Liana Ruppert, Camden Stoddard, Anthony Sweet, and Zenuel.

This book will be of great interest to anybody curious about or currently working in games development.

Prologue

Part 1 Leadership

Chapter 1.1 ? Fundamentals

Chapter 1.2 ? Multiclassing

Part 2 The Warrior

Chapter 2.1 ? Acting

Chapter 2.2 ? Enabling

Part 3 The Bard

Chapter 3.1 ? Speaking

Chapter 3.2 ? Inspiring

Part 4 The Cleric

Chapter 4.1 ? Feeling

Chapter 4.2 ? Knowing

Epilogue

Matthew John Dyet is the founder and project lead of EverySecond Studio and a games lecturer at the SAE Institute in Perth, Western Australia.