neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
List of Figures
Series Introduction, James Peck (Muhlenberg College, USA)
Acknowledgments
Introduction: Theatres of Perception, Ann M. Shanahan (Purdue University, USA)
Meredith Monk
1. Meredith Monk: Five Decades of Embodied Innovation, Nancy Putnam Smithner (New York University, USA)
2. The Theatre of Meredith Monk: Embodying Wholeness by Working Between the Cracks, Ann M. Shanahan (Purdue University, USA)
Richard Foreman
3. Make 'em dance: The Directorial Strategy of Richard Foreman, Neal Swettenham (Independent Scholar, UK)
4. "What a Time It Was": Richard Foreman and the Heyday of the East Village Avant-Garde, David Callaghan (University of Montevallo, USA)
Robert Wilson
5. Robert Wilson's Sonosphere, Maria Shevtsova (Goldsmiths, University of London, UK)
6. Standing at the Threshold: Robert Wilson as a Designer-Director, Ewa Kara (Independent Scholar, USA)
Notes on Contributors
Index