Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Handbook of Hospitality Operations and IT

Edited by (LabStudio, New York, New York, USA)
  • Formatas: 464 pages
  • Išleidimo metai: 10-Sep-2008
  • Leidėjas: Butterworth-Heinemann Ltd
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781136399893
  • Formatas: 464 pages
  • Išleidimo metai: 10-Sep-2008
  • Leidėjas: Butterworth-Heinemann Ltd
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781136399893

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Handbook of Hospitality Operations and IT provides an authoritative resource for
critical reviews of research into both operations and IT management. Internationally
renowned scholars provide in-depth essays and explanations of case studies, to illustrate
how practices and concepts can be applied to the hospitality industry.

The depth and coverage of each topic is unprecedented. A must-read for hospitality researchers and educators, students and industry practitioners.

* Theories of operations management, involving the processing of materials, customers and information
* The responsibilities of the operations manager: quality, productivity, and innovation
* The role of the customer in operations management
* Major aspects of operations and information management in hospitality
Acknowledgements vii
Contributors ix
Preface xv
1 Operations management: theoretical underpinnings
1
Peter Jones
2 Hospitality systems
19
Stephen Ball
3 The servicescape
43
Karthik Namasivayam and Ingrid Y. Lin
4 Hospitality customers: their roles in service blueprints
63
Bonnie Farber Canziani
5 Waiting lines and self-service
91
Carolyn U. Lambert and Kate Wonjae Lee
6 The service encounter
109
Beverley Sparks and Karin Weber
7 Electronic distribution
139
Peter O'Connor
8 ICT and hospitality operations
167
Paul A. Whitelaw
9 Outsourcing
185
Pornpissanu Promsivapallop
10 Operational performance 209
Andrew Lockwood
11 Revenue management 237
Stowe Shoemaker and Thomas Gorin
12 Managing labour productivity 269
Robert Christie Mill
13 Quality management 295
Mohamed Fawzy Afify
14 Innovation management 339
Michael Ottenbacher
15 Chain restaurant management 367
Dennis Reynolds and Robin B. DiPietro
16 Crisis management 385
Dolf A. Mogendorff
17 Environmental management 401
David Kirk
Index 429
Peter Jones