Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Handbook of Research on Mobile Learning in Contemporary Classrooms

Edited by
Kitos knygos pagal šią temą:
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

"This book expounds the current research on m-learning and strategies to leverage mobile devices in educational contexts and also addresses the importance of communication, community, and mobility in modern classrooms, while offering a comprehensive overview of the theory and pedagogy associated with this new technology"--

This work unites US and international contributors (many affiliated with Columbia University) in instructional technology, education, disabilities, cognitive studies, software development, teaching, and educational games. They give examples of how smartphones, tablets, and other mobile devices can be used for learning at all levels, from apps to teach cooking to preschoolers, to training for mobile journalism. The book’s 19 chapters deal with topics such as mobile-assisted language learning, mobile devices for qualitative formative assessment, augmented reality technologies in education, collaboration via technology in the K-12 classroom, and mobile learning for sales force development. Of special interest is a case study of learning apps for a curriculum on film noir. The book includes b&w photos and process diagrams. Annotation ©2016 Ringgold, Inc., Portland, OR (protoview.com)
Dominic Mentor, Teachers College, Columbia University, USA.