neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
Authors and Contributors Acknowledgements Preface
1. The Current Situation
2. Beginning to Write: The Development of Graphomotor Skills
3. Pencil Grasp and Manipulation 4. Graphic Development in the Early Years at School 5. Earlier Developments and Current Models
6. Causes of Poor Handwriting
7. Paper for Writing: Research and Recommendations
8. Left -and Right-Handed Writers 9. Assessment Scales and Checklists
10. The Sequence and Structure of Handwriting Skills 11. The Assessment and Teaching of Handwriting Skills
12. Teaching Handwriting in the Secondary School
13. Curricular Developments in Australasia
14. Research: Qualitative and Quantitative Assessment
15. The Physically Handicapped Child: Special Needs for Handwriting
16. Handwriting and School Achievement: A Cross-Cultural Study
17. Conclusion Index