Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Harm Fields: Poems

  • Formatas: 74 pages
  • Serija: Georgia Review Books Ser.
  • Išleidimo metai: 01-Sep-2022
  • Leidėjas: University of Georgia Press
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9780820369488
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: 74 pages
  • Serija: Georgia Review Books Ser.
  • Išleidimo metai: 01-Sep-2022
  • Leidėjas: University of Georgia Press
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9780820369488
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

David Lloyd's poetry abides in a lineage of poetic modernism, often in dialogue with poets like Cesar Vallejo, Paul Celan, and Mahmoud Darwish. The poems in The Harm Fields are rich in imagery, their language a fluent mix of registers, from colloquial idioms to technical language and literary citation, and replete with multilingual puns and portmanteaux. These poems carry forward the musical values and the questioning project of the modernist lyric, but their concerns are contemporary, haunted by the ongoing brutality of the times, from Ireland to Palestine, and reaching for a language adequate to mourning, persistence, and utopian possibility.