Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: HCI International 2024 - Late Breaking Posters: 26th International Conference, HCII 2024, Washington, DC, USA, June 29 - July 4, 2024, Proceedings, Part II

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

The three-volume set CCIS 2319-2321 constitutes the proceedings of the 26th International Conference on Human-Computer Interaction, HCII 2024, held in Washington, DC, USA, during June 29July 4, 2024.









For the HCII 2024 proceedings, a total of 1271 papers and 309 posters was carefully reviewed and selected from 5108 submissions. Additionally, 222 papers and 104 posters are included in the volumes of the proceedings published after the conference, as Late Breaking Work. The posters presented in these three volumes are organized in the following topical sections:





 Part I: User Interface and Interaction Design; Usability and User Experience Evaluation; Innovative Technologies and Human-Centered Solutions.





Part II: Innovations in Extended Reality; Smart Systems and Intelligent Design; AI and Design for Human-Centric Applications.





Part III: Design for Health and Well-being; Advanced Interactive Technologies for Learning; Gaming, Gamification, and Immersive Design; Technology-Enhanced Experiences in Cultural Heritage.