Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Higher Education of People of Color: Views on Effectiveness of Historically Black Colleges and Universities and Encouraging Pursuit of STEM Careers

Edited by
  • Formatas: 164 pages
  • Išleidimo metai: 01-Oct-2015
  • Leidėjas: Nova Science Publishers Inc
  • ISBN-13: 9781634835336
  • Formatas: 164 pages
  • Išleidimo metai: 01-Oct-2015
  • Leidėjas: Nova Science Publishers Inc
  • ISBN-13: 9781634835336

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

The Black College and University Act defined an historically black college and university (HBCU) as one that existed before 1964 with a historic and contemporary mission of educating blacks while being open to all. An HBCU must either have earned accreditation from a nationally recognized accrediting agency or association or be making reasonable progress toward accreditation. The U.S. Commission on Civil Rights conducted a briefing on May 5, 2006, to assess the educational effectiveness of HBCUs. This book discusses HBCUs and examines why minority college students who begin their college studies intending to major in science, technology, engineering or math (STEM) leave these disciplines in disproportionate numbers before graduation.
Preface vii
Chapter 1 The Educational Effectiveness of Historically Black Colleges and Universities
1(82)
U.S. Commission on Civil Rights
Chapter 2 Encouraging Minority Students to Pursue Science, Technology, Engineering and Math Careers
83(66)
U.S. Commission on Civil Rights
Index 149