neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
PART 1: History and Interactivity
1. Introduction: The Ludic Genre Devoted to Stories Meets Postmodernism
2. Digital Books of the Rising Sun: Cultural and Technological Factors Leading to the Remediation of Manga and Anime
3. Assembling the Nest: Cultural Vehicles that Incubated Visual Novels
PART 2: Subgenres and Tropes
4. The Aesthetics and Functions of Kawaii (Cute)Culture and Dating Simulators
5. Detective Stories, Labyrinthian Puzzles, and Supernatural Horror (Oh, My!): The Rising Popularity of Mystery Visual Novels and Japanese Adventure Games
6. Intimacy, Uncensored Pixels, and Groundhog Day Porn Loops: Erotic Visual Novels and Adult Content
PART 3: Fan-Creators, Open-Source Software, and Genre-Melding?
7. Rise of the Fan/Gamer/Creator: How Open-Source Software Influences a New Generation of Visual Novel
8. Conclusion: The Future of Visual Novels: How Genre-Melders Keep the Dream Alive
Appendix A: The Visual Novel-Adventure Game Starter Kit
Ludography
Index