Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: History of Illiteracy in the Modern World Since 1750

  • Formatas: PDF+DRM
  • Išleidimo metai: 28-Nov-2022
  • Leidėjas: Palgrave Macmillan
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9783031092619
  • Formatas: PDF+DRM
  • Išleidimo metai: 28-Nov-2022
  • Leidėjas: Palgrave Macmillan
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9783031092619

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

This Palgrave Pivot examines the history of literacy with illiterate and semi-literate people in mind, and questions the clear division between literacy and illiteracy which has often been assumed by social and economic historians. Instead, it turns the spotlight on all those in-between, the millions who had some literacy skills, but for whom reading and writing posed difficulties. Its main focus is on those we have often labelled ‘illiterates’, rather than those who enjoyed full competence in reading and writing in modern society. In offering a historical perspective on the ‘problem’ of illiteracy in the modern world, it also questions some enduring myths surrounding the phenomenon. This book therefore has a revisionist objective: it intends to challenge conventional wisdom about illiteracy.
1 Introduction: Illiteracy Myths
1(16)
2 The War on Illiteracy
17(22)
3 Illiteracy and Power
39(20)
4 Illiteracy and Schooling
59(20)
5 The Literary Culture of the Illiterate
79(20)
6 The Literacy Continuum
99(10)
Select Bibliography 109(6)
Index 115
Martyn Lyons is Professor Emeritus in History at the University of New South Wales, Australia.