Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: How Creating Customer Value Makes You a Great Executive

  • Formatas: 156 pages
  • Išleidimo metai: 30-Oct-2017
  • Leidėjas: Business Expert Press
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781631579899
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: 156 pages
  • Išleidimo metai: 30-Oct-2017
  • Leidėjas: Business Expert Press
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781631579899
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Customer value is an overused and misunderstood term. Chris Ross said, Theres a strong argument for changing the term marketing and renaming it value creation.

Companies fail to create value as well as they could because tools of customer value are not known. The author corrects this in simple steps by defining customer value, how it builds loyalty, market share, and profitability; and how customer value can be measured and created. This book also addresses managing steps such as a customer strategy, breaking silos, inter-departmental focus on the customer, measuring customer value added, circle of promises, customer-centric circles, bill of rights, total customer value management.

Remember, if you create value for others, they will create value for you!
Acknowledgments xiii
Introduction xv
Chapter 1 What Is and How to Use Customer Value
1(10)
Chapter 2 Components of Customer Value
11(10)
Chapter 3 Measuring Value (Customer Value Added)
21(10)
Chapter 4 Meaning of Data and How to Use It
31(8)
Chapter 5 Using Customer Value Data Usefully
39(6)
Chapter 6 Customer Value Data and Business Results
45(6)
Chapter 7 Loyalty Curves and Value Maps
51(6)
Chapter 8 Customer Value and Loyalty
57(6)
Chapter 9 Total Customer Value Management and Customer Culture
63(6)
Chapter 10 Customer Strategy
69(6)
Chapter 11 Customer-Centric Circles
75(10)
Chapter 12 Customer's Bill of Rights
85(10)
Chapter 13 Employee Value Added
95(4)
Chapter 14 Total Customer Value Management, Pricing and Preventing Commoditization
99(6)
Chapter 15 Customer Value Ideas for You
105(6)
Chapter 16 Discussion of What You Have Learned Earlier
111(8)
Chapter 17 Conclusion
119(4)
Appendix Short Guide to Customer Value Management 123(12)
Index 135