neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
Introduction
Chapter 1: Music Embedded
The Emergence of Online Listening
The Invention of the YouTube player
Capturing Flows
Chapter 2: Music in Incidental States
The Musicalization of Videos
The Emergence of Official References
A DIY Aesthetic
Chapter 3: Music in Performance
From Show to Variety
Underground in Prime Time
Popularity Reinvented
Chapter 4: Music as Opportunity
The Design of Choice
The Soft Prescription
Playlists, "Trends" and "Mixes"
Chapter 5: Serial Music
The Becoming-TV of YouTube
Enlistment Through Creativity
The Individualization of Promotion
The Mythology of "YouTube Successes"
Chapter 6: Music Under Control
Semi-Automated Copyright
The Pedagogy of Consensus
An Industry of Variants
Chapter 7: The Vanishing of Listening
View as a General Equivalent
A Contested Stallion
Value in Traffic
Conclusion