Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: How We Learn and Become Experts: Igniting the Spark

  • Formatas: EPUB+DRM
  • Serija: SpringerBriefs in Psychology
  • Išleidimo metai: 24-Jun-2024
  • Leidėjas: Springer International Publishing AG
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9783031616457
  • Formatas: EPUB+DRM
  • Serija: SpringerBriefs in Psychology
  • Išleidimo metai: 24-Jun-2024
  • Leidėjas: Springer International Publishing AG
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9783031616457

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

This book explores how we learn new skills and knowledge. The book also focuses on how we become experts. Currently, there is an understanding that experts and expertise are made, and thus, deliberate practice and follow-up are needed over time to excel over the years. This volume will also analyze which factors may be important to be able to train your brain and behavior to develop expertise. Passion may be one such factor; others may be grit and a growth mindset.

Chapter
1. Development.
Chapter
2. What is trained develops!.
Chapter
3. To become experts!.
Chapter
4. Motion, relation, passion.
Chapter
5. Conclusion.

Hermundur Sigmundsson (b. 1964) is from Iceland. He is a professor of biological psychology at the Department of Psychology, Norwegian University of Science and Technology in Trondheim, Norway. Hermundurs research focuses on learning, skill development, motivational factors, flow, and well-being. He has been an active researcher for 31 years with over 130 international publications and 8 books in the Norwegian language.