Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Human Being and Vulnerability : Beyond Constructivism and Essentialism in Judith Butler, Steven Pinker, and Colin Gunton

Series edited by ,
  • Formatas: 320 pages
  • Serija: Theology, Politics and Society
  • Išleidimo metai: 24-Nov-2020
  • Leidėjas: ibidem-Verlag, Jessica Haunschild u Christian Schon
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9783838273419
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: 320 pages
  • Serija: Theology, Politics and Society
  • Išleidimo metai: 24-Nov-2020
  • Leidėjas: ibidem-Verlag, Jessica Haunschild u Christian Schon
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9783838273419
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Joseph Sverker explores the division between social constructivism and a biologist essentialism by means of Christian theology. For this, Sverker uses a fascinating approach: He lets critical theorist Judith Butler, psycholinguist Steven Pinker, and systematic theologian Colin Gunton interact. While theology plays a central part to make the interaction possible, the context is also that of the school and the effect of institutions on the pupil as a human being and learner.

In order to understand what underlies the division between nature and nurture, or biology and the social in school, Sverker develops new central concepts such as a kenotic personalism, a weak ontology of relationality, and a relational and performative reading of evolution. He argues that most fundamental for what it is to be human is the person, vulnerability, bodiliness, openness to the other, and dependence.

Sverker concludes that the division between constructivism and essentialism discloses a deeper divide, namely that between fundamentally vulnerable persons on the one hand and constructed independent individuals on the other.