Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Humanistic Teachings Of Earl S. Johnson

  • Formatas: 276 pages
  • Išleidimo metai: 26-Jun-2019
  • Leidėjas: Routledge
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781000230413
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: 276 pages
  • Išleidimo metai: 26-Jun-2019
  • Leidėjas: Routledge
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781000230413
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Earl S. Johnson has dedicated his life to enriching the lives of his students, to enhancing global humanism, to perfecting democracy as both government and way of life, and to improving civic education. As a person and an educator he has promoted the moral life in the moral community. This collection of Professor Johnson's work–reflections on humanism, democracy, and general and social science education–offers insights that will be valuable not only to educators but also to anyone concerned with the qualities of citizenship in a free society.
Recollections -- Introduction -- Reflections on Humanism -- The Faith of
a Humanist -- Humanism: Its Claim on Contemporary Man -- A Plea for
Individuality -- What Should a Man Know? -- Poetry or Plumbing: Can't We Have
Both? A Perspective on Vocational Education -- Need Science and Religion Be
at Odds? -- The Issue of Absolute and Relative Values -- The Essence of
Democracy -- The Democratic Tradition -- The Crisis in Culture -- The
Democratic Character -- General Education and the Curriculum -- Some
Reflections on General Education -- Science, Society, and the Curriculum --
Ways of Knowing -- Framework and Philosophy for an Integrated Curriculum -- A
Quality Education: Its Human Dimensions -- The Social Sciences and Social
Studies Education -- A Theory of General Education in the Social Sciences --
The Concept of Structure in the Social Sciences -- How to Live in Two Worlds
Without Confusing Them or Ourselves -- Reflections on Teaching the Social
Studies -- Social Class as Fact and Perspective in the Social Studies -- Some
Thoughts on the Relations Between the Humanities and the Social Studies
Earl S. Johnson, John D. Haas