Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Images of Shame: Infamy, Defamation and the Ethics of oeconomia

  • Formatas: 272 pages
  • Išleidimo metai: 07-Mar-2016
  • Leidėjas: De Gruyter
  • Kalba: ger
  • ISBN-13: 9783110383133
  • Formatas: 272 pages
  • Išleidimo metai: 07-Mar-2016
  • Leidėjas: De Gruyter
  • Kalba: ger
  • ISBN-13: 9783110383133

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

At the zone of intersection between imagery, law, and the economy, the defamatory image is charged with a particularly explosive significance. While a "pedagogy of shame" was used in the Late Middle Ages in order to punish debtors and other violators of contracts, the defamatory image remains to this day a vehicle for the moral denunciation and pejorative depiction of individuals who have violated the law. The contributions in this volume discuss the "magical force" exerted by defamatory imagery as well as the role of public humiliation in legal practice, including the "pittura infamante" and the general use of imagery in law.
Carolin Behrmann, Kunsthistorisches Institut (Max-Planck-Institut), Florenz

Carolin Behrmann, Kunsthistorisches Institut (Max-Planck-Institut), Florence