Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Impressionists in England (Routledge Revivals): The Critical Reception

Edited by (Provost Professor of Art History and English, University of Southern California)
  • Formatas: 408 pages
  • Išleidimo metai: 05-Feb-2016
  • Leidėjas: Routledge
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781317234845
  • Formatas: 408 pages
  • Išleidimo metai: 05-Feb-2016
  • Leidėjas: Routledge
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781317234845

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

First published in 1984. The late nineteenth and early twentieth centuries represent not only era of rapidly changing artistic methods but a crucial evolution in art criticism. This book gathers together a wide-range of the criticism that greeted the work of the Impressionists artists in the English Press. The selected examples of praise and antagonism reflect the sentiments expressed in the comments of prominent newspaper and periodical critics. The selection shows the importance of Impressionist art to English art criticism and wide comprehension of the formal qualities in painting. It also demonstrates how forward-looking critics created new criteria for the discussion of modern painting.

Preface; Acknowledgements; Introduction; General Articles and Reviews;
Individual Artists: Articles and Reviews; Édouard Manet (1832-83) Edgar Degas
(1834-1917) Claude Monet (1840-1926) Berthe Morisot (1841-95); Appendix;
Bibliography; Index