Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Improve your Primary School Through Drama

(University of Warwick, UK),
  • Formatas: 176 pages
  • Išleidimo metai: 12-Nov-2012
  • Leidėjas: David Fulton Publishers Ltd
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781136610387
  • Formatas: 176 pages
  • Išleidimo metai: 12-Nov-2012
  • Leidėjas: David Fulton Publishers Ltd
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781136610387

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Using drama right across the curriculum to improve and invigorate teaching and learning, this book provides whole school and individual class approaches underpinned by sound theory and implemented in a real primary school. Explanations and examples are given in a clear and accessible style, and links are made to The National Strategy.

The book illustrates a wide range of strategies that show how drama can help with:





behavior inclusion and multicultural issues improving the whole school ethos involving parents and governors.

This user-friendly and comprehensive text is the perfect support tool for teachers and managers ready to improve their school regardless of whether they're approaching drama for the first time or are already passionate about it.
Acknowledgements iv
Contributors iv
Introduction v
Improving your primary school through drama
1(15)
From national policy to local practice
16(19)
Getting ready for drama
35(23)
Beginning with story
58(33)
Acting to learn
91(26)
Making a common unity: inclusion through differentiation
117(25)
Measuring success
142(16)
Appendix: NCSL performance indicators 158(8)
References 166(1)
Index 167


Rachel Dickinson, Jonothan Neelands