Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Improving Testing for English Language Learners

  • Formatas: 350 pages
  • Išleidimo metai: 05-May-2008
  • Leidėjas: Routledge
  • ISBN-13: 9780203932834
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: 350 pages
  • Išleidimo metai: 05-May-2008
  • Leidėjas: Routledge
  • ISBN-13: 9780203932834
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Kopriva (U. of Wisconsin) has published numerous journal articles, chapters and books, and has presented widely on her work associated with testing for English language learners (ELLs). In her latest book, she examines test development and implementation, and provides recommendations for how to construct more appropriate content assessments for K-12 ELLs and how to interpret the test scores for this population. The goal of the book is to develop items and tests that, if properly constructed, produce results equivalent to assessments for the general population so scores can be compared across the full breadth of students. For researchers; test developers at the national, state, and local levels; teachers interested in better assessing their diverse student populations; and instructors teaching undergraduate and graduate courses on student testing. Lawrence Erlbaum is an imprint of Taylor & Francis. Annotation ©2008 Book News, Inc., Portland, OR (booknews.com)