Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Inclusive Educational Practice

, (Canterbury Christ Church University, UK)
  • Formatas: 144 pages
  • Išleidimo metai: 28-Oct-2013
  • Leidėjas: David Fulton Publishers Ltd
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781136625015
  • Formatas: 144 pages
  • Išleidimo metai: 28-Oct-2013
  • Leidėjas: David Fulton Publishers Ltd
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781136625015

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

This book outlines key principles for target setting in the context of the National Literacy Strategy. It seeks to support teachers in developing inclusive practices by offering a range of practical strategies for groups and individuals. Areas examined are inclusive practices for literacy assessment: individual learner's needs; target setting: class, group and individual; speaking and listening; reading: shared, guided and independent; writing: shared, guided and independent; Learning Support Assistants (LSAs); Information and Communication Technology (ICT) to support literacy; and parents and peers.
Chapter 1 Language, Literacy and Learning in Context;
Chapter 2
Inclusive Educational Practice Literacy: Principles;
Chapter 3 Assessment
and target setting: Principles;
Chapter 4 Speaking and Listening: Principles;
Chapter 5 Reading Shared, Guided and Independent: Principles;
Chapter 6
Reading Aloud: Principles;
Chapter 7 Shared Reading: Principles;
Chapter 8
Guided Reading: Principles;
Chapter 9 Independent Reading: Principles;
Chapter 10 Writing Shared, Guided and Independent: Principles;
Chapter 11
Shared Writing: Ideas for Action;
Chapter 12 Guided Writing: Principles;
Chapter 13 Independent writing: Principles;
Chapter 14 ICT, Enabling Literacy
and Learning: Principles;
Chapter 15 Working Collaboratively with Parents:
Principles;
Chapter 16 Working Collaboratively with LSAS: Principles;
Teresa Grainger, Janet Tod