Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Increasing Viability of Good News

(University of Michigan, Ann Arbor), (Stony Brook University, State University of New York)
Kitos knygos pagal šią temą:
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

This Element suggests that the prevalence of positive news is likely to increase, for three reasons: (1) valence-based asymmetries vary over time, (2) valence-based asymmetries vary across individuals, and (3) technology facilitates diverse news platforms catering to diverse preferences.

In spite of what appears to be the increasingly negative tone of media coverage, this Element suggests that the prevalence of positive news is likely to increase, for three reasons: (1) valence-based asymmetries vary over time, (2) valence-based asymmetries vary across individuals, and (3) technology facilitates diverse news platforms catering to diverse preferences. Each of these claims is examined in detail here, based on analyses of prior and/or novel data on media content, psychophysiological responses, and survey-based experiments. Results are considered as they relate to our understanding of media gatekeeping, political communication, and political psychology, and also as actionable findings for producers of media content, communications platforms, and media consumers.

Daugiau informacijos

This Element suggests that, despite the negative tone of media coverage the prevalence of positive news is likely to increase.
1 Introduction
1(2)
2 The Valence of News Coverage
3(9)
3 The Argument
12(29)
4 Discussion
41(4)
Bibliography 45