Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Informatics in Schools. New Ideas in School Informatics: 12th International Conference on Informatics in Schools: Situation, Evolution, and Perspectives, ISSEP 2019, Larnaca, Cyprus, November 18-20, 2019, Proceedings

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

This book constitutes the proceedings of the 12th International Conference on Informatics in Schools: Situation, Evolution and Perspectives, ISSEP 2019, held in Larnaca, Cyprus, in November 2019. The 23 revised full papers presented were carefully reviewed and selected from 55 submissions. They are organized in topical sections named : teacher education in informatics, primary education in informatics, contemporary computer science ideas in school informatics, teaching informatics: from highschool to university levels, contests, competitions and games in informatics.

Teacher Education in Informatics.- Primary Education in Informatics.-
Contemporary Computer Science Ideas in School  Informatics.- Teaching
Informatics: from High School to University Level.- Contests, Competitions
and Games in Informatics.