neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
Fostering Computational Thinking.- Computational Thinking in Context across Curriculum: Students' and Teacher's Perspective.- Towards Classification of Interactive Non-Programming Tasks Promoting Computational Thinking.- Tell, Draw & Code - Teachers' intention to a Narrative Introduction of Computational Thinking.- Programming Education.- First Programming Course in Business Studies: Content, Approach, and Achievement.- Why young programmers should make game art: a study from a game-making course.- Teaching Recursion in High School { A Constructive Approach.- Advancing Computing Education.- A Multi-Dimensional Approach to Categorize Short Tasks.- Girls' summer school for physical computing: methodology and acceptance issues.- Towards a compulsory computing curriculum at primary and lower-secondary schools: the case of Czechia.- Teachers' Professional Development.- Professional Development for in-service teachers of programming: Evaluation of a university level program.- Encouraging Task Creation among Programming Teachers in Primary Schools.- Problems, professional development and reflection: Experiences of High-School, Computer Science teachers in Serbia.