Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Inhabiting the Borders: Foreign Language Faculty in American Colleges and Universities

  • Formatas: 226 pages
  • Serija: Studies in Higher Education
  • Išleidimo metai: 14-Oct-2020
  • Leidėjas: Routledge
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781000143829
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: 226 pages
  • Serija: Studies in Higher Education
  • Išleidimo metai: 14-Oct-2020
  • Leidėjas: Routledge
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781000143829
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

This book focuses on the experience of foreign language faculty in American colleges and universities, the challenges they face, and ways that academia can better support language faculty, and marginalized faculty in other fields, in their important work.
List of Tables
vii
Acknowledgments xi
Introduction
1(12)
Literature Review
13(44)
Methodology
57(18)
Foreign Language Faculty: A Comparative Profile
75(28)
Women in the Profession: Plus ca change
103(20)
Hao, ma? vs. Hola: The Pros and Cons of Less Commonly Taught
123(20)
Arrivederci Tenure?: Questioning the Traditional Academic Track
143(34)
The Faculty Administrative Role
177(20)
Conclusion
197(14)
Appendix: Description of Participants and Institutions 211(2)
Bibliography 213(8)
Index 221


Robin Matross Helms holds an A.B. degree in East Asian Studies from Princeton University, and M.B.A. and Ph.D. in Higher Education Administration from Boston College, where she worked in the Center for International Higher Education. She has also worked for Concordia Language Villages, EF Foundation for Foreign Study, and other organizations in the field of international education. Robin currently lives in Washington, DC, and works at the Institute of International Education.