Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Inklusive Bildung forschend entdecken: Das Konzept der kooperativen Lehrer*innenbildung

Edited by , Edited by , Edited by , Edited by
  • Formatas: EPUB+DRM
  • Išleidimo metai: 24-Jun-2019
  • Leidėjas: Springer VS
  • Kalba: ger
  • ISBN-13: 9783658255152
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: EPUB+DRM
  • Išleidimo metai: 24-Jun-2019
  • Leidėjas: Springer VS
  • Kalba: ger
  • ISBN-13: 9783658255152
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Der Band beschreibt das Konzept der kooperativen Lehrer*innenbildung und zeigt die forschungsorientierte Entwicklung, Begleitung und Umsetzung inklusiven Unterrichts an Schulen. Dafür werden lern- und entwicklungspsychologische Grundlagen, didaktische und diagnostische Fragen, sowie die methodische und forschende Realisierung inklusiven Unterrichts vorgestellt und die zunehmende Kooperation zwischen Forschung, Lehre und Schule, als Möglichkeit zur Entwicklung einer inklusiven Bildung konzipiert.
Hochschuldidaktische Gedanken zu Inklusiver Unterricht in der Praxis.-
Psychologische Grundlagen für die Gestaltung inklusiven Unterrichts.-
Didaktische Leitgedanken für die Entwicklung inklusiven Unterrichts.- Was
braucht die Didaktik noch?- Verstehende Perspektive.- Forschungsmethodische
Grundlagen.- Einzelfallanalysen. Explorative Analyse zur Umsetzung der
Lernumgebung.
Dr. Anke Langner ist Professorin für Erziehungswissenschaft mit dem Schwerpunkt Inklusive Bildung an der Fakultät für Erziehungswissenschaften der TU Dresden. Dr. Matthias Ritter, Jan Steffens und David Jugel sind wissenschaftliche Mitarbeiter an der Fakultät für Erziehungswissenschaften der TU Dresden.