Atnaujinkite slapukų nuostatas
Inklusiver Unterricht in der Grundschule
  • Formatas: PDF+DRM
  • Išleidimo metai: 29-Mar-2017
  • Leidėjas: W. Kohlhammer GmbH
  • Kalba: ger
  • ISBN-13: 9783170260009
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Im inklusiven Unterricht der Grundschule gilt es, den Bildungsanspruchen aller Kinder gerecht zu werden. Ermoglicht werden damit erfolgreiche Personlichkeits- und Kompetenzentwicklungen sowohl der Kinder mit als auch derjenigen ohne sonderpadagogischen Forderbedarf. Das Buch erortert zunachst die Gestaltungsmoglichkeiten des inklusiven Unterrichts vom grundschul- und forderpadagogischen Standpunkt aus. Daruber hinaus werden Konzeptionen fur die Diagnostik, Forderung und Gestaltung von Lehr-Lernumgebungen im inklusiven Grundschulunterricht aus fachdidaktischem Blickwinkel prasentiert. Hierbei stehen die Unterrichtsfacher Deutsch, Mathematik und der Sachunterricht im Vordergrund. Auf der Grundlage von Befunden aus der empirischen Lehr-Lernforschung werden didaktisch-methodische Schlussfolgerungen fur die Gestaltung von Lernprozessen bei Schulerinnen und Schulern mit sehr unterschiedlichen Lernvoraussetzungen gezogen.